ویزیت رایگان پزشکی اهالی شهرک شهید سلیمانی سیریک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: دانش‌آموزان و اهالی شهرک شهید سلیمانی روستای زاج و داربست این شهرستان رایگان ویزیت و درمان شدند.

 سرهنگ پاسدار علی خادمی‌نژاد  در حاشیه بررسی روند خدمات رسانی پزشکی به بیماران شهرک شهید سلیمانی زاچ و داربست سیریک افزود: گروه ۱۰ نفره بسیج جامعه پزشکی سیریک شامل پزشک عمومی، داخلی، مامایی، روانشناسی، داروخانه، فشار و قند خون، وزن و رژیم غذایی، تزریقات و پانسمان اقدام به درمان بیماران این منطقه کردند.

او گفت: این خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال به بیماران و مردم شهرک شهید سلیمانی سیریک ارائه شد.

روستای محروم زاج و داربست از نظر تقسیمات کشوری جزو شهرستان بشاگرد بود که بدلیل دوری راه و سخت گذر بودن راه دسترسی بخشی از خدماتش را از جاسک و سیریک می‌گرفت، مردم این منطقه پس از سیلاب دیماه ۹۸ در منطقه‌ای به نام (بیرکلمی) که یک دشت باز است به صورت موقت در چادر اسکان داده شدند و این روستا از نظر تقسیمات کشوری جزو شهرستان سیریک قرار گرفت و با مرکز شهرستان تنها ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

اهالی این روستا با توجه به سیلابی بودن محل به مکان جدیدی منتقل شدند و محل جدید روستا به اسم شهرک شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است.

عملیات اجرایی شهرک مسکونی سرباز ولایت (شهرک سردار سلیمانی) همزمان با پنجم آذر ۹۹ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برای مردم سیل زده روستاهای زاج و داربست آغاز شد. این پروژه با طرح تفکیکی ۲۵ هکتار زمین در ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی و سایر خدمات در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.